استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي
چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:کارلو آنچلوتی,استقلال نوین, :: 13:24 ::  نويسنده : Lima

دانيل داوري،دروازه بان ايراني الاصل تيم فوتبال آينتراخت برانشوايگ که از سوي کادر فني تيم ملي فوتبال ايران براي همراهي اين تيم دعوت شده است، براي حضور در اردوي تيم ملي هفته آينده از آلمان عازم تهران مي شود.


 باشگاه آينتراخت برانشوايگ روز پنج شنبه در اطلاعيه اي،اعلام کرد که دروازه بان ايراني تبار اين تيم هفته آينده به ايران سفر مي کند و تيم ملي فوتبال کشورش را در ديدار با کويت در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام ملت هاي آسيا همراهي خواهد کرد.

به گزارش ايرنا، براساس اعلام باشگاه برانشوايگ، دعوت نامه فدراسيون فوتبال ايران از داوري براي همراهي تيم ملي کشورش به اين باشگاه رسيده و وي 26 مارس ( 6 فروردين ماه) تيم ملي ايران را در مقابل کويت همراهي خواهد کرد.

دروازه بان 25 ساله ايراني الاصل تيم فوتبال برانشوايگ در ليگ دسته دوم فوتبال آلمان،بهمن ماه براي حضور در ديدار مقابل تيم ملي فوتبال لبنان به اردوي تيم ملي دعوت شد اما به خاطر برخي مشکلات از همراهي با اين تيم عذرخواهي کرد.

داوري با تاکيد بر اينکه حضور در فوتبال ملي ايران هميشه آرزويش بوده است،گفت که به علت محدوديت زماني قادر به همراهي تيم ملي فوتبال ايران در بازي مقابل لبنان نخواهد بود و اين برايش بسيار تلخ است.

دروازه بان ايراني الاصل فوتبال آلمان،ابراز اميدواري کرد که در بازي بعدي ايران که ششم فروردين در کويت مقابل تيم ملي اين کشور برگزار مي شود با پوشيدن پيراهن تيم ملي فوتبال ايران به آرزوي خود برسد.

اين دروازه بان جوان که تيم باشگاهي اش پيشتاز رقابت هاي بوندس ليگاي 2 آلمان است،تاکيد کرد که از دعوت به تيم ملي فوتبال ايران بسيار خوشحال است.

وي با تاکيد بر اينکه خيلي دوست داشتم دعوت به تيم ملي ايران براي بازي با لبنان را برغم اين محدوديت ها بپذيرم،گفت: خيلي درمورد حل اين مشکل زماني از جمله مسافت پرواز بين ايران و آلمان و زمان مورد نياز براي استراحت بين دو بازي فکر کردم اما متاسفانه به اين نتيجه رسيدم که اين کار به احتمال قوي عملي و منطقي نيست.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان